Vacaturebank

Schoonmaker / Schoonmaakster

14-12-2022

Hulp bij het schoonmaken van een deel van het clubhuis

Door het vertrek van de huidige schoonmaakvrijwilligers zijn we op zoek naar enthousiaste vrijwilligers voor het wekelijks schoonmaken van de bestuurskamer, jeugdcommissiekamer en de keuken. Vind jij het niet vervelend om wekelijks wat schoonmaaktaken te verrichten, dan zijn we op zoek naar jou!

Waar gaat het om?

Het gaat onder andere om de volgende schoonmaak werkzaamheden in de bestuurskamer, jeugdcommissiekamer en de keuken:

• Vegen van de vloer, stofzuigen en dweilen
  • Meubilair afnemen en rechtzetten
  • Ramen zemen

Tijd en inzet

Elke maandag en vrijdagochtend 3 á 4 uurtjes. Dit is inclusief een bakkie koffie/thee en een kletspraatje en een vrijwilligersvergoeding.

Aanmelden

Is deze taak iets voor jou? en wil jij tegen een passende vergoeding onze vereniging helpen? Stuur dan een whatsappje of bel even naar Joop Vis (algemene zaken) via 06-22436878.

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder